TOP 5 książek przeczytanych w 2018 #1 + WYNIKI ROZDANIA

Mam nadzieję, że mieliście spokojne i zaczytane święta! Po odrobinie odpoczynku wracamy na bloga z nową energią, pomysłami i, co najważniejsze, książkami! <3 Dzisiaj post trochę inny od wszystkich, ponieważ przygotowałam dla Was moje TOP 5 książek, które przeczytałam w minionym roku. Zapraszam do podzielenia się w komentarzach swoimi ulubionymi pozycjami zeszłego roku :D



NUMER 5


Dziewczyna w niebieskim płaszczu

Monica Hesse



Książka, która złamała mi serce i duszę. Przerażająca i piękna zarazem. Aby przeczytać recenzję tej powieści, kliknij tutaj.


NUMER 4


Fałszywy Pocałunek

Mary E. Pearson




Recenzja tej książki również pojawiła się już na naszym blogu. Nie będę już powtarzać, jak dobra była - sama się przekonaj i kliknij tutaj!

NUMER 3


Harry Potter i Kamień Filozoficzny

J.K. Rowling




Jak książka dla dzieci może w ogóle znaleźć się w tym rankingu aż tak wysoko?! A no może, bo przecież kto nie uwielbia Harry'ego Pottera? ♥


NUMER 2


Buntowniczka z pustyni

Alwyn Hamilton



Muszę przyznać, że tę książkę skończyłam czytać w sylwestrowy wieczór! Przeczytałam przed Nowym Rokiem, więc jeszcze się liczy :D NIE-SA-MO-WI-TA! Link do recenzji starej jak świat klik!



NUMER 1


Marzyciel

Laini Taylor



Czy ja w ogóle kogoś zadziwiłam, że właśnie ta książka znalazła się u mnie na pierwszym miejscu? To, co do niej czuję, to nawet nie jest miłość, to już coś o wiele więcej! :D Kliknij tutaj, aby przeczytać moją opinię na jej temat.


Zaznaczam, że nie jest to ranking książek wydanych w 2018. Ich kolejność jest zachowana od "najgorszej" do "najlepszej".







WYNIKI ROZDANIA


A teraz werble proszę! Zwycięzcami rozdania książki Leah gubi rytm zostają użytkownicy:
Marcin Rówiński
Wagabunda

Serdecznie gratuluję!

Więcej informacji zostanie przesłanych na adresy e-mail wygranych. Uważnie wypatrujcie swoich poczt internetowych :)



Karolina

20 komentarzy:

  1. Moje lektury w ostatnim czasie należą do literatury mniej lub bardziej fachowej. Właśnie jestem w trakcie przerabiania pozycji „Olmekowie – najstarsza tajemnica Meksyku” (autor: David Hatcher Childress).

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry to nie książka dla dzieci :D uwielbiam całą serię <3 czytałam też Fałszywy pocałunek, ale początek trochę mi się dłużył :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria Harry'ego to ksiązki na całe życie! :D ♥

      Usuń
  3. 'Fałszywy pocałunek' i jak i jego kontynuacja skradły moje serce. Nie mogę doczekać się trzeciego tomu. A 'Marzyciel' czaka na swoją kolej. Mam nadzieję, że spodoba mi się równie mocno, jak Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety jeszcze nie miałam okazji przeczytać drugiego tomu :( Ale chyba muszę go nadrobić ;P

      Usuń
  4. Ooo, dziękuję bardzo za docenienie mojej pracy konkursowej, już nie mogę się doczekać przeczytania tej książki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Harry ❤❤❤
    Nie przepadam za Fantasy itd, ale Pottera uwiebiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo kusi mnie spotkanie z "Dziewczyną w niebieskim płaszczu", mam już ją na liście czytelniczej, ale jeszcze nie na tej głównej, stopniowo będzie do niej trafiać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo ostatnimi czasy wydanych książek, w których tytuł ma w sobie wyraz "dziewczyna" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem mile zaskoczona że Harry Potter jest dalej tak wysoko w rankingu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooh aż mam ochotę przeczytać całą sagę HP jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 LIBRO D&K , Blogger