Książkowe nowości #2 Luty

Hejka :) Styczeń już za nami - ja ten miesiąc zakończyłam z pięcioma przeczytanymi książkami. Dajcie znać, czy chcielibyście zobaczyć na blogu czytelnicze podsumowanie stycznia. Kolejny miesiąc rozpoczynamy Książkowymi nowościami. Dziś przedstawię Wam cztery moim zdaniem najciekawsze książki, które ukażą się już wkrótce w księgarniach. Zapraszam!



1.  Adam Silvera More Happy Than Not. Raczej szczęśliwy niż nie - 15.02

Po samobójstwie ojca szesnastoletni Aaron Soto nie może się pozbierać i znaleźć szczęścia. Dzięki pomocy swojej dziewczyny Genevieve i zapracowanej matki powoli wraca do siebie. Jednak smutek i blizna na nadgarstku nie dają mu zapomnieć o przeszłości. Kiedy Genevieve wyjeżdża na kilka tygodni, Aaron spędza ten czas z nowym znajomym. Thomas ma projektor filmowy i nie przejmuje się tym, że Aaron kocha książki fantasy. Jednak ich szczęście nie wszystkim się podoba. Nie mogąc zerwać z Thomasem Aaron zwraca się o pomoc do Instytutu Leteo, chociaż oznacza to, że zapomni, kim naprawdę jest. 
W swojej rewelacyjnej debiutanckiej powieści stanowiącej połączenie Zakochanego bez pamięci z Innymi zasadami lata, Adam Silvera zachwyca i porusza do łez.


2. Martyna Senator Z otchłani - 15.02

Po poruszającej powieści „Z popiołów” przyszedł czas na zapierające dech „Z otchłani”. Kolejna odsłona świetnie zapowiadającej się serii Martyny Senator.
W milczeniu podnoszę się z krzesła, zakładam kurtkę i ruszam w stronę drzwi. Moje nogi drżą, głowa huczy od nadmiaru chaotycznych myśli, a serce powoli pęka na pół. Adam chwyta mnie za rękę. Po raz kolejny przeprasza. Błaga o wybaczenie. Zapewnia, że mnie kocha. Napędzana gniewem biorę zamach i uderzam go pięścią w twarz. Mocno. Najmocniej, jak tylko potrafię. Jest w szoku. Nie przypuszczał, że kiedykolwiek go uderzę. A ja nie przypuszczałam, że kiedykolwiek mnie zdradzi. Po wyznaniu Adama świat osunął się Kaśce spod nóg. Nic nie jest takie, jak sądziła. Kiedy na jej drodze staje Szymon, dziewczyna ani myśli dać szansę miłości z Tindera. Gdyby wszystko mogło być zupełnie proste, a nie kompletnie zagmatwane, życie byłoby znacznie przyjemniejsze. Ale czas dać spokój mrzonkom i zacząć żyć według nowych zasad.


3. Kerstin Gier Zieleń szmaragdu - 15.02

Wielki finał Trylogii Czasu!
Gwen i Giedon muszą po raz kolejny połączyć siły, żeby przeciwstawić się złowrogiemu hrabiemu de Saint Germain, który chce wykorzystać ich dar do własnych celów. W niebezpiecznej grze wydarzenia z przeszłości splatają się z teraźniejszością, zasadzki czyhają na każdym kroku (i w każdym czasie), a na jaw wychodzą kolejne tajemnice… Gwen musi zmierzyć się ze wszystkimi przeciwnościami i jeszcze raz zawalczyć o prawdę i miłość, a także ocalić życie swoje i bliskich.


4. J.Sterling Zmiana - 15.02

Jeśli przegapia się miłość, przegapia się życie.
Jack pojawił się u mnie w nocy, po sześciu miesiącach braku kontaktu. Trzymał dwanaście czerwonych róż. Powiedział, że jest mu przykro, że mnie kocha i chce wszystko naprawić. Cała moja złość o jego planowane małżeństwo i udawaną ciążę z Chrystle, postanowienie, że nie chcę więcej widzieć tego faceta, ulotniły się na sam jego widok. Zapragnęłam zaprosić Jacka z powrotem do swojego życia, ale musiałam wiedzieć jedno – że tym razem zostanie ze mną na zawsze.
W oczekiwanej kontynuacji bestsellerowej powieści "The Perfect Game" Jack i Cassie szybko zdają sobie sprawę, że ich miłość zostanie wystawiona na kolejne próby.
O przeszłości nigdy nie da się naprawdę zapomnieć


~~~~~~~~~~~~
Na którą książkę w tym miesiącu czekacie najbardziej? Dajcie znać w komentarzu :) Zaczytanego miesiąca, kochani!



3 komentarze:

  1. Wiesz, w tej chwili mam dużo innych książek do przeczytania i wolę nie zaglądać na razie w zapowiedzi (chociaż niedługo będzie trzeba aby napisać coś na bloga).

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. "Z otchłani" już czytałam i to było świetne! :D "Zmianę" mam już u siebie i niedługo zaczynam czytanie, a książka Adama Silvery też mnie ciekawi :D

    Zabookowany świat Pauli


    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiana już u mnie i planuję zabrać się za nią w weekend - i właściwie tego samego dnia skończyć ;) kojarzę też pierwszą książkę, ale jakoś mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 LIBRO D&K , Blogger