Czytelnicze podsumowanie maja!

Dziś chcę wypróbować coś nowego na tym blogu. Zapraszam was na czytelnicze podsumowanie maja!


Czytelnicze podsumowanie zaczynamy od książek, które w tym miesiącu przeczytałam. Są to:
- „Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender” L.Walton,
- „Maybe someday” C.Hoover,
- „Zemsta” A.Fredro,
- „Dziewczyna, którą kochałeś” J.Moyes,
- „Ugly love” C.Hoover,
- „Prawdodziejka” S.Dehnard.

         Książek nie jest zbyt wiele, bo w tym miesiącu miałam problem z zorganizowaniem czasu na czytanie. Wiadomo – miesiąc, w którym można jeszcze powalczyć o wyższe oceny. Liczę na to, że kolejny miesiąc będzie bogatszy w przeczytane pozycje J

          Z wyżej wymienionych książek najbardziej spodobała mi się „Prawdodziejka” Susan Dehnard. Lubię fantasy, lubię kiedy świat jest bardzo rozbudowany, kiedy mamy okazję poznać każdego bohatera bliżej i zrozumieć, dlaczego postępuje tak, a nie inaczej. „Prawdodziejkę” polecam nie tylko fanom fantasy, ale także tym, którzy nie przepadają za tym rodzajem powieści, albo jeszcze nie czytali nic tego typu. Myślę, że ta książka przypadnie Wam do gustu J

Teraz czas na książki, które kupiłam w tym miesiącu. W maju było ich wyjątkowo dużo:

 
















     

 „Prawdodziejka” i „Wiatrodziej” w najbliższym czasie ukażą się na blogu, a „Królewska klatka” pojawi się trochę później razem z dwoma poprzednimi tomami i małymi bonusami J

Zapraszam do śledzenia na bieżąco bloga! Koniecznie napiszcie, jak u Was wyglądał ubiegły miesiąc, jestem bardzo ciekawa J

~ZaczytanaD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 LIBRO D&K , Blogger