"Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" #2

To nie jest książka, jak wszystkie inne. To niezwykła książka.
 Przedstawiam Wam magiczną opowieść  -  „Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender” .



AUTOR: Leslye Walton
STRON: 300
WYDAWNICTWO:  Sine qua non (sqn)
Książkę zakupiłam z internetowej księgarni nieprzeczytane.pl


„Miłość czyni nas głupcami…”

                Główną bohaterką książki jest Ava Lavender - dziewczyna, która urodziła się ze skrzydłami. Największym pragnieniem Avy jest znalezienie odpowiedzi na pytanie „dlaczego jestem inna?”.
               
                Razem z bohaterką poznajemy historię jej przodków. Dowiadujemy się o tragicznych losach rodziny Lavenderów i poznajmy historię byłych lokatorów ich domu na końcu uliczki Pinnacle.
              
                 Życie bohaterki zaczyna się komplikować, kiedy w mieście pojawia się bardzo pobożny Nathaniel Sarrows. Chłopak, przekonany, że trafił tu po to, aby usłyszeć słowa Boga za pośrednictwem Anioła (którym miała być Ava), zaczyna obsesyjnie śledzić dziewczynę.

    Kiedy wszystkie znaki na niebie i sygnały wysyłane przez brata Avy zwiastują coś niedobrego, skrzydlata dziewczyna może jako pierwsza uniknąć zguby i odnaleźć prawdziwą miłość.


Moje przemyślenia [mogą być spojlery!]:
Nie wiem, czy uda mi się logicznie wytłumaczyć, co czułam czytają tę książkę. Historia Avy i całej jej rodziny wciągnęła mnie niesamowicie. Nastrój towarzyszący opowieściom dziewczyny był magiczny. Bardzo spodobało mi się to, że autorka stawiała pytania, ale nie zostawiała ich bez odpowiedzi. Najczęściej wyjaśnienia znajdowałam w historii rodziny Avy. Bohaterowie wydawali się rzeczywiści, byli świetnie wykreowani. Sposób przedstawiania świata był przyjemny. Czytając książkę warto zwrócić uwagę na tło fabularne (wątki wojenne i relacje sąsiedzkie). Często zdarza mi się omijać opisy w książkach, tutaj wręcz wczytywała się w nie z uwagą. 
Przepiękne wydanie książki! Okładka i wnętrze mnie urzekły! Pióra, pióra, wszędzie piękne piórka.
Czy jest ktoś kto chciałby ze mną porozmawiać o zakończeniu książki? J

                                                          Zachęcam do dyskusji w komentarzach!                         
                                                                                                                                                           
~ZaczytanaD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 LIBRO D&K , Blogger