50 wspaniałych lekcji! "Kochaj" Regina Brett #37




Tytuł: Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół
Autor: Regina Brett
Stron: 345
Rok wydania: 2017
Wydawnictwo: Insignis

Wszyscy nosimy w sobie rany...

~~~~~~~~~~~~

W tej książce poruszyły mnie już pierwsze zdania wstępu:

Ta książka nie jest dla każdego.
Napisałam ją z myślą o tych, którzy zostali zranieni, albo kochają zranionych ludzi, ale i dla tych, którzy są niewiadomi swoich własnych ran, chociaż innym wydają się one oczywiste.
No dobrze, wygląda na to, że ta książka jest dla każdego.

No i jak tu nie kochać Reginy Brett? Jest to autorka, która potrafi w jednym momencie rozśmieszyć nas, a chwilę później doprowadzić do łez. W swojej trzeciej, najbardziej osobistej książce, otwiera się przed nami i na podstawie swojej historii pokazuje, że każdy zasługuje na miłość, zrozumienie, szacunek i ciepło.

Czytając o tym, przez co przechodziła ta kobieta, czułam dreszcze... Regina Brett jest niesamowicie silną i mądrą osobą. Większość z nas pewnie poddałaby się w połowie jej drogi, ale ona, mimo, że została wielokrotnie doświadczana przez los, szła dalej przez życie. Dała radę wyrwać się z toksycznego związku, wyleczyła się z uzależnienia alkoholowego. Teraz ma kochającą rodzinę i jej pasją jest pokazywanie ludziom, że każdy z nas jest wartościowy. Coś niesamowitego!

W książce Kochaj przechodzimy przez kolejne etapy z życia Reginy - od lat dziecięcych, kiedy to w akcie desperacji postanawia odebrać sobie życie, przez lata młodzieńcze, aż po dorosłość. W każdej lekcji znajdowałam coś dla siebie. Byłam tym zaskoczona, bo mnie i autorkę dzieli spora różnica wieku. Doszłam jednak do wniosku, że sposób pisania autorki i to, o czym pisze jest na tyle "ludzkie", że do każdego odbiorcy trafi jej twórczość.

Wydawnictwo Insignis wykonało kawał dobrej roboty! Bardzo się cieszę, że wszystkie książki utrzymane są w jednakowym stylu - bardzo minimalistycznym. Poza tym książka jest wykonana bardzo solidnie i będzie wspaniale się prezentować na półce obok pozostałych książek tej autorki :)

Uważam, że Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół to najlepsza książka tej autorki. Być może z tego powodu, że jest jej najbardziej osobistą książką. Dzięki jej otwartości czytając tę książkę czułam, jakbym rozmawiała z mamą lub dobrą przyjaciółką. Wydaje mi się, że te 50 lekcji zawartych w tej książce mogą pomóc niejednej zranionej osobie. Zachęcam wszystkich do sięgnięcia po tę pozycję :)

Książkę możecie zamówić TUTAJ, a spot książki TUTAJ :) Zaprasza serdecznie!




27 komentarzy:

  1. Na pewno zakupię tę książkę, bo czuję, że mocno mnie zainspiruje <3

    Pozdrawiam!
    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca książka, może kiedyś przeczytam.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Regine i na pewno przeczytam tę książkę.
    Super recenzja, nawet gdybym nie znała autorki to zachecilabyś mnie do jej poznania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi mądrze i inspirująco... chętnie przeczytam, jeśli gdzieś znajdę. Bardzo dobra recenzja, zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne zdjęcia! A co do książki to na pewno po nią sięgnę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie czuje potrzeby sięgania po tę książkę. Dla mnie trochę jest naciągana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamawiam, bardzo mi się teraz przyda ta książka

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedną książkę Reginy przeczytałam i niektóre lekcje są naprawdę sensowne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Po początku przyciąga faktycznie, ale jakoś nie przepadam za takimi książkami. Może kiedyś ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba muszę ja kupić bo wydaje się piękna i pouczająca.

    Pozdrawiam,
    lunafisher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze, nie było mnie kilku dni a tu takie zmiany. Inne zdjęcia, inny tekst. Domini! rozwijasz się :D jestem pod wielkim, nie... nie, pod OGROMNYM wrażeniem :) czekam na więcej Twoich tekstów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się polepszyć moje recenzje :) Cieszę się, że podobają Ci się zmiany, bo Twoje zdanie jest dla mnie bardzo ważne!
      Pozdrawiam ❤

      Usuń
  12. Nie jestem fanką tego typu książek, ale Twoja opinia skłania do tego, żeby jednak dać jej szanse :) Pozdrawiam :*
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam jedną z jej książek i miałam pozytywne wrażenia. Chętnie sięgnę także po tą! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna książka tej autorki ujrzała światło dzienne, a moje postanowienie, by w końcu jakąś przeczytać, leży dalej niepoczynione XD

    Pozdrawiam

    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna okładka, ciekawe wnętrze, zadowolona z lektury recenzentka. Czego chcieć więcej? Lubię takie tytuły! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawiłaś mnie i to bardzo tą książką i z chęcią ją przeczytam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam u siebie "jesteś cudem" i nie przemówiła do mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam już inne książki z tej serii, ale niestety nie mam weny, aby je przeczytać. Już wstęp twojej recenzji przekonuje mnie, że to może być książka idealna dla mnie ♥ Tym bardziej, że uważasz to dzieło za najlepsze autorki to myślę, że warto zakupić i niekoniecznie teraz, lecz nawet w przyszłości mogę przeczytać i zostawić dla innych pokoleń :)
    http://lexxiajaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmmm nigdy nie czytałam książek tej autorki, ale przyznam szczerze, że mnie zaingrygowałaś, czy to jest coś w rodzaju poradnika? Bo takich książek się wystrzegam...

    Pozdrawiam, she__vvolf 🍂🐺

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam nigdy nią styczności, ale mój chłopak właśnie czyta tę książkę i chyba muszę się obok niego zakręcić żebym nie ominęła tak ciekawej lektury :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Niesamowity Świat Książek

    OdpowiedzUsuń
  21. internet szaleje na punkcie tej serii . Zobaczę czy jest u mnie w bibliotecę i może zabiorę ją do domu

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że to książka z głębią, a takie są świetne

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię prostotę tej okładki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakoś nie przepadam za tym tematem książek... chociaż okładka urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 LIBRO D&K , Blogger