Zakończyłam wyzwanie "52 książki w 2017 roku"!



Rok 2017 dobiega końca. Z tej okzaji chcę złożyć Wam serdeczne życzenia na nadchodzący rok 2018 - przede wszystkim zdrowia, dużo uśmiechu na twarzy i pogody ducha, energi do działania, chęci i motywacji, nawet na te szare dni :) Oczywiście życzę Wam ogromnej ilości nowych książek i jeszcze większej ilości przeczytanych pozycji w 2018 roku! W tym roku po raz pierwszy udało mi się zakończyć wyzwanie z wynikiem wyższym, niż nazwa przewiduje. Mam nadzieję, że ten kolejny rok będzie jeszcze bogatszy w przeczytane książki!
Oto lista 56 książek, które udało mi się przeczytać przez ostatnie 10 miesięcy (bo do wyzwania przystąpiłam pod koniec lutego):
  1. Chłopak, który stracił głowę – J.C.Whaley (350 stron)
  2. Jesteś cudem – R.Brett (355)
  3. Papierowe miasta – J.Green (400)
  4. W śnieżną noc – J.Green, M.Johnson, L.Myracle (312)
  5. Kiedy odszedłeś – J.Moyes (496)
  6. Panika – L.Oliver (360)
  7. Światło między oceanami – M.L.Stedmann (432)
  8. Każdego dnia – D.Levithan (264)
  9. Mały książę – A.De Saint-Exupery (112)
  10. Pewnego dnia – D.Levithan (280)
  11. Czerwona królowa  V.Aveyard (488)
  12. Szklany miecz – V.Aveyard (560)
  13. November 9 – C.Hoover (336)
  14. Margo – T.Fisher (352)
  15. Niezauważana – M.Sedgwick (352)
  16. Naznaczeni śmiercią – V.Roth (534)
  17. Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender – L.Walton (299)
  18. Maybe someday – C.Hoover (440)
  19. Zemsta – A.Fredro (149)
  20. Dziewczyna, którą kochałeś – J.Moyes (512)
  21. Ugly love – C.Hoover (344)
  22. Prawdodziejka – S.Dehnard (384)
  23. Wiatrodziej – S.Dehnard (399)
  24. Drugie bicie serca – T.Murray (400)
  25. Buntowniczka z pustyni – A.Hamilton (365)
  26. Tysiąc odłamków ciebie – C.Gray (366)
  27. Czas żniw – S.Shannon (520)
  28. Zakon mimów – S.Shannon (540)
  29. Pieśń jutra – S.Shannon (400)
  30. Początek wszystkiego – R.Schneider (352)
  31. Confess – C.Hoover (304)
  32. Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno – K.Mosley (351)
  33. Koralina – N.Gaiman (112)
  34. Układ – E.Knnedy (464)
  35. Łowca czterech żywiołów – A.Adamska (336)
  36. Replika – L.Oliver (448)
  37. Zdrajca tronu – A.Hamilton (560)
  38. The perfume of death – K.Hadley (176)
  39. Moja lady Jane – C.Hand, B.Ashton, J.Meadows (432)
  40. Oddam ci słońce – J.Nelson (374)
  41. Chłopak z sąsiedztwa – K.West (350)
  42. Dżentelmen w Moskwie – A.Towels (560)
  43. Nowy świt – Tomasz Sobania (400)
  44. Latarnik – H.Sienkiewicz (30)
  45. Młody świat – C.Weitz (360)
  46. Żniwiarz. Pusta noc – P.Hendel (432)
  47. Najlepszy powód by żyć – A.Docher (400)
  48. Piękne złamane serca – S.Barnard (350)
  49. Król kier – A.Polak (356)
  50. Z popiołów – M.Senator (336)
  51. Niepoliczalne – K.Gregory (304)
  52. Kochaj – R.Brett (354)
  53. Kamienie na szaniec – A.Kamiński (256)
  54. Murder Park – J.Winner (432)
  55. Miasto świętych i złodziei – N.C.Anderson (512)
  56. We wspólnym rytmie – J.Moyes (530)
W tym roku przeczytałam 20972 strony. Ciekawie wygląda ten wynik w przeliczeniu na strony :)

Aby ten post nie był zbyt nudny, przygotowałam jeszcze kilka pytań na czytelnicze podsumowanie tego roku.

  • Najlepsza pojedyncza książka przeczytana w 2017 roku.
Zdecydowanie w tej kategorii pierwsze miejsce zajmuje Dziewczyna, którą kochałeś autorstwa Jojo Moyes. Była to trzecia książka tej autorki, którą przeczytałam i to właśnie dzięki tej powieśći przekonałam się do niej. Zanim się pojawiłeś nie zrobiło na mnie jakiegoś większego wrażenia, a Kiedy odszedłeś to była totalna porażka. Cieszę się, że zdecydowałam się sięgnąć po tę książkę. Link do recenzji znajdziesz TUTAJ.




  • Najlepsza książka wchodząca w skład jakieś serii przeczytana w 2017 roku.
Długo się wahałam pomiędzy Zdrajcą tronu a Czasem żniw. Zdecydowałam się na tę drugą, bo jest to pierwsza część siedmiotomowego cyklu, w której poznajemy cały świat od podstaw, a ja uwielbiam takie bardzo szczegółowe przedstawianie świata książki. Link do recenzji znajdziecie TUTAJ







  • Najlepsza seria przeczytana w 2017 roku.
W tej kategorii wygrywa seria Buntowniczka z pustynia. Wybrałam tę serię mimo, że nie jest jeszcze zakończona - trzeci tom ukaże się w czerwcu (nie wiem, czy wytrzyam tyle czasu bez Jina...). Kiedy mam wybrać najlepszą serię zawsze wybieram między Czasem żniw a Buntowniczką z pustyni. W tym przypadku wybrałam tę drugą serię z uwagi na szybkość wydawania kolejnych części. Link do recenzj znajdziecie TUTAJ (tom pierwszy) i TUTAJ (tom drugi).

  •  Najgorsza pojedyncza książka przeczytana w 2017 roku.
Ja tylko zostawię tu to zdjęcie i link do recenzji. Nie mam najmniejszej ochoty wracać do tej książki. Jeżeli jeszcze nie wiecie, dlaczego moim zdaniem jest tak kiepska, koniecznie przeczytajcie moją recenzję tej książki i pod żadnym pozorem nie kupujcie jej. Nie warto tracić czasu na coś tak okrponego! Link do recenzji TUTAJ.






  • Najgorsza seria przeczytana w 2017 roku.
Z ciężkim bólem serca muszę przyznać, że najgorszą przeczytaną przeze mnie serią była Czerwona królowa. Niestety, bo pierwszy tom zapowiadał naprawdę świetną serię. Przez kolejny tom ledwie przebrnęłam, a trzeci już sobie odpuściłam gdzieś w połowi - szkoda mi było czasu na tak infantylną i nudną książkę.

  • Najgrubsza przeczytana książka w 2017 roku.
Jest to Zdrajca tronu ze swoimi 560 stronami czystej przyjemności! Bardzo polecam tę serię! Link do recenzji TUTAJ.






  • Najcieńsza przeczytana książka w 2017 roku.
W moim przypadku to Latarnik o długości całych 30 stron! Mimo tego, że było to krótka lektura, zapamiętam ją na długo. Główny bohater nosił takie samo nazwisko jak ja :)


~~~~~~~~~~~~

To już wszystko, co na dzisiaj dla Was przygotowałam. Mam nadzieję, że miło spędzicie sylwestra :) Do zobaczenia w przyszłym roku!



17 komentarzy:

  1. Gratuluję :) u mnie też w tym roku się udało (zakończyłam na 79 książkach). I chyba też "Buntowniczka..." to dla mnie jedna z lepszych serii tego roku :)

    Pozdrawiam i życzę udanego czytelniczo Nowego Roku :)
    Ewelina z "Gry w Bibliotece"

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pięknego wyniku :-)
    Jednocześnie zapraszam na moje podsumowanie :)
    https://melancholiacodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku! I szkoda, że Czerwona królowa Ci się nie spodobała :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik! Zaczytanego 2018 życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! I dużo dobrych książek życzę w Nowym Roku! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację, świetny wynik

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje świetnego wyniku! Zazdroszczę! :)

    Pozdrawiam,
    Luna Fisher

    OdpowiedzUsuń
  8. Udało mi się przeczytać 59 książek, chociaż do wyzwania się nie zapisywałam, bo był to pierwszy rok, w którym zaczęłam liczyć książki, które czytam. I nie ukrywam, że jestem z siebie dumna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyniki! Jednak szczerze nie chciało mi się dokładnie czytać listy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmuszam do czytania dokładnie. Podałam ją dla osób ciekawych, jakie konkternie książki przeczytałam.

      Usuń
  10. Gratuluję wyniku :) Kurczę nie wiem co myśleć o Buntowniczce z Pustyni pierwsza część była całkiem ok, ale może dam szanse drugiej skoro tak chwalisz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Mi w 2017 się nie udało, choć w 2016 idealnie osiągnęłam wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W 2017 po raz pierwszy brałam udział w tym wyzwaniu i jak najbardziej mi się udało :D Gratuluję i tobie :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Pełna kulturka

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie Tobie poszło :) jestem z Ciebie dumna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry wynik kochana! :) Ja też ukończyłam to wyzwanie, więc możemy być z siebie dumne!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 LIBRO D&K , Blogger