❤ NAJPIĘKNIEJSZE OKŁADKI ❤

Hejka :)
Dziś zapraszam Was na zestawienie 5 moich ulubionych okładek. Dajcie znać, czy Wam również się podobają i jakie macie inne ulubione okładki. Zaczynamy!




"Królowa Teralingu"  Erika Johansen




Książka została wydana przez wydawnictwo Galeria Książki. Jest dostępna w dwóch wersjach okładkowych, ale ta - w twardej oprawie i ze złotymi elementami - o wiele bardziej mi się podoba niż
 okładka w stylu "Czerwonej królowej" :). Książki jeszcze nie czytałam, więc o jej treści nie mogę zbyt wiele powiedzieć. Wiem tylko, że jest to fantastyka młodzieżowa - dlatego właśnie kupiłam tę książkę :) 


Zdobienia znajdujące się na grzbiecie książki kojarzą mi się z jakąś starą, wartościową księga :)

~~~~~~~~~~~~

"Zapach domów innych ludzi" Bonnie-Sue Hitchcock


Akcja książki dzieje się na Alasce. Okładka cudownie oddaje klimat książki. Niebo przedstawione na okładce jest pełne gwiad, a jeśli chodzi o dom - widać, że nie jest pusty, ewidentnie tętni życiem :)



~~~~~~~~~~~~

"Gniazdo"  Cynthia D'Aprix Sweeney


Okładka nie dość, że jest piękna, jest jeszcze świetnie wykonana. Struktura okładki jest solidna i charakterystyczna dla tej książki - nigdy nie spotkałam się z książką, której okładka miałaby podobną strukturę :)


Wydaje mi się, że powinnam zakupić jeszcze jeden egzemplarz tej książki - jeden z nich stałby przodem na mojej biblioteczce, drugi bokiem :)

~~~~~~~~~~~~

"Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Mound Montgomery


Ta książka jest tak ciężka, że nie dałam rady utrzymać jej w jednej ręce :P 
Ten egzemplarz to wydanie kolekcjonerskie wydawnictwa Bellona. Gdy zauważyłam to wydanie - zakochałam się! Książka jest w twardej oprawie, jest piekielnie gruba! Ale ta okładka... aż chce się czytać :)



~~~~~~~~~~~~

"Zdrajca tronu" Alwyn Hamilton


To moim zdaniem najładniejsza okładka, jaką kiedykolwiek widziałam. Poza złoceniami na samej okładce, wewnątrz książki znajdziemy ozdobne wzory przy każdym rozdziale. Poza tym, wydanie tej książki jest bardzo solidne (o czym już wspominałam w mojej recenzjii). Książka jest dość gruba, a grzbiet nie łamie się przy czytaniu, co jest ogromnym plusem!


~~~~~~~~~~~~~~

To już na tyle. Dajcie znać, czy tego typu posty podobają się Wam i czy podobają Wam się moje zdjęcia. Ostatnio trochę bawię się w fotografa :P

Pozdrowionka! 


38 komentarzy:

  1. Też kiedyś zrobiłam takie zestawienie, chociaż mnie ciężko jest zadowolić. Ja na swoich faworytów wybrałam "Szczygła", "Bosonogą królową" i "Atramentową krew". Ale te, które wybrałaś Ty są równie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobały okładki całej trylogii Angelfall ^^
    Pozdrawiam,
    Justforthedream11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ania..." jest faktycznie przepiękna!Cudowne wydanie wspaniałej, ponadczasowej książki. Uwielbiam Montgomery. Mnie ostatnio wpadły w oko okładki opowiadań Gaimana od wydawnictwa Mag (Drażliwe tematy, Dym i lustra), wprawdzie to zupełnie inne klimaty, ale okładki są bardzo intrygujące:) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od niedawna kolekcjonuję te nowe okładki Gaimana :) PIĘKNE <3

      Usuń
  4. Fajne zestawienie. Kiedyś spróbuję zrobić takie u siebie, aż sama ciekawa jestem jakie okładki wybiorę :)
    Blog obserwuję jako Monika Ch.
    biblioteczkamoni.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to wydanie o Ani Shirley to zbiór wszystkich części? Skoro takie grube, podejrzewam, że tak ;) Mi się akurat to wydanie niezbyt podoba, kocham te z lat 90. wyd. Nasza Księgarnia. Co do reszty wybranych przez Ciebie, faktycznie wpadają w oko, choć żadnych tytułów (oprócz Ani) nie czytałam. Moje zestawienie zawierałoby inne książki, jednak uwielbiam tę tematykę postów, bo z ciekawością zaglądam, co dany bloger/-ka wybrali wg swego gustu i jak bardzo różni się ich lista ulubionych okładek od mojej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie wszystkie, wydaje mi się, że 6 lub 5 - muszę sprawdzić :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Rzeczywiście ujmujące - najbardziej "Zapach domów innych ludzi" :) Mi osobiście najbardziej podoba się okładka książki pt. "Trzy godziny ciszy" Patrycji Gryciuk :)
    Pozdrawiam :)
    czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, okładka piękna :) Mam nadzieję, że kiążka równie niezwykła :) Będę mogła się o tym przekonać, bo książka już do mnie jedzie! Dzięki za polecenie!

      Usuń
  7. Zdrajca tronu ma naprawdę genialna okładkę! W sumie jak i cała reszta wymienionych przez ciebie książek :) chyba podkradnę ci pomysł na post! Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację! Te okładki są NIESAMOWITE! Magiczne i takie indywidualne! Kurcze, aż chciałoby się je wszystkie przeczytać :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj w takim razie :P Zachęcam do "Buntowniczki", a później "Zdrajcy tronu: :)) Będę cię męczyć z tymi książkami :*

      Usuń
  9. Bardzo ciekawe zestawienie i pomysł, myślę, że każda z nas ma jakieś swoje ulubione okładki, które cieszą oko! :)

    Pozdrawiam,
    shevvolfxczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Królowa Tearlingu to zdecodowanie perełka w mojej biblioteczce, przynajmniej jeśli chodzi o okładkę, bo z treścią już nie mam tak kolorowo :c

    Marzy mi się to wydanie Ani <3


    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie strasz... Pokładam duże nadzieje w tej książce!

      Mi też się marzyło i proszę - mam :))

      Usuń
  11. Z tego zestawienia zdecydowanie najbardziej podoba mi się okładka "Królowej Tealingu"♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się okładka "Gniazda", ale nie do końca ciekawi mnie zawartość tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo ciekawi :) W najbliższym czasie chcę ją przeczytać.

      Usuń
  13. Genialny post! Piękne zdjęcia! Też mam kilka ulubionych okładek. Chyba skuszę się na taki post u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niektóre okładki są na prawdę fantastyczne. Uwielbiam jeszcze zapach nowych książek , cudowny!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zaraz pójdę wąchać wszystkie moje nowe książki... :P

      Usuń
  15. Też uwielbiam okładkę "Królowej Tearlingu". Bardziej podobała mi się okładka "Buntowniczki" niż "Zdrajcy", ale jest wina tego, że nie cierpię różowego;)

    Do moich ulubionych należą okładki trylogii Grisza oraz te stare wydania książek Gaimana:)

    Pozdrawiam:D
    https://krainamola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się o wiele bardziej podobają te nowe wersje książek Gaimana :) Zaczęłam je kolekcjonować :)

      Usuń
  16. Trzecia i czwarta okładka akurat mi się nie podobają, ale reszta jest naprawdę piękna. Mi bardzo podobają się nowe okładki Harry'ego Potteraz oraz te z wydania dla dorosłych.
    Obserwuję i zapraszam do siebie:
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna jest ta okładka "Królowej tearlingu"!
    https://smallbigshelter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z tobą co do każdej okładki. Poluję na to wydanie Ani <3 CUDOWNE jest <3 Ja bym tu jeszcze okładkę Magoni dodała :)
    Pozdrawiam :)
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne okładki. Każda ma w sobie coś wyjątkowo uroczego <3
    Buziaki,
    https://okiembibliofila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zestawienie ;) Okładki faktycznie bardzo ładne! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 LIBRO D&K , Blogger