"Maybe Someday" #7

Nie mogłam się oprzeć tej pozycji, kiedy dowiedziałam się, że cała akcja kręci się wokół mojej pasji – muzyki. Dziś wzruszająca książka „Maybe Someday” Colleen Hoover.



AUTOR: Colleen Hoover
STRON: 383
WYDAWNICTWO:  Otwarte
Książkę zakupiłam z internetowej księgarni nieprzeczytane.pl


"Mierne życie jest zmarnowanym życiem"

                Sydney ma przyjaciółkę. Ma chłopaka. Ma pracę i studiuje. Ma ułożone życie i ambitne plany na przyszłość. Wszystko to zmienia się w mgnieniu oka. Dziewczyna dowiaduje się, że jej chłopak zdradza ją z jej przyjaciółką. Ląduje na ulicy, nie ma nikogo.
                
                 Pomaga jej Ridge, młody gitarzystka, dla którego napisała tekst piosenki siedząc na balkonie i słuchając, jak chłopak gra.
               
                Sydney zgadza się, że będzie dla zespołu Ridge’a pisać teksty piosenek, pod warunkiem, że będzie mogła na trochę u niego zostać. W ten sposób ich życie ulegnie diametralnej zmianie…


Moje przemyślenia [mogą być spojlery!]:

Tak jak „November 9” książka mnie urzekła. Zachowanie Sydney… to, że w ogóle nie przeszkadzało jej to, że Ridge nie słyszy… podziwiam ją. Ridge trochę mnie denerwował. Rozumiem, że był lojalny i uczciwy, ale był też bardzo niezdecydowany i przez to skrzywdził kilka osób. Za to bardzo polubiła Warrena, sama nie wiem czemu J Podsumowując – polecam tę książkę, tak ja i inne autorstwa Colleen Hoover.

Zachęcam do dyskusji w komentarzach! :)


~ZaczytanaD

1 komentarz:

Copyright © 2014 LIBRO D&K , Blogger