Paczka z nieprzeczytane.pl !

             Z powodu wakacji nieprzeczytane jeszcze książce na mojej biblioteczce znikają ( bo mam nareszcie czas na czytanie :) ). Postanowiłam, że z okazji dobrze zakończonego roku szkolnego sprawię sobie prezent. W dziś przyszła do mnie paczka ze strony nieprzeczytane.pl

Zamówienie było dość spore. Normalnie nie pozwoliłabym sobie na kupno tak wielu książek, ale ceny z nieprzeczytane.pl zachęcają do zamówienia. Ceny są o wiele niższe niż w innych księgarniach, a wysyłka szybka. To już moja czwarta paczka z tej strony i za każdym razem byłam bardzo zadowolona ze stanu książek.

Książki na zdjęciu to nie wszystko. Oprócz tych na fotografii zamówiłam również:
-"Gniazdo"
-"Chłopak, który chciał zacząć od nowa"
-"Co przyniesie wieczność"
-"Zły romeo".

Nie wszystkie książki zamówiłam dla siebie, bo paczkę zamawiałam wspólnie z koleżankami.

Bardzo polecam księgarnię nieprzeczytane.pl :)

Dziękuję Patrycji za wspaniałe zdjęcia!

~ZaczytanaD



2 komentarze:

  1. Czytałam ,,13 powodów" i mimo, że wiele osób mówiło, że po lekturze tej książki są wypompowani emocjonalnie, ja nie miałam takiego odczucia. Odłożyłam tą książkę na czytnikową półkę bez większych emocji, ale z kilkoma refleksjami.

    http://jakbyzesnu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wyrobić własną opinię o książce :) dziękuję za link, wpadnę na bloga ;)

      Usuń

Copyright © 2014 LIBRO D&K , Blogger