Moje czytelnicze plany na wakacje!

Wakacje!

               Wszyscy na to czekaliśmy od pierwszego dnia szkoły. Kiedy codziennie rano wstawałam przed oczami miałam teczkę mojej przyjaciółki. Było na niej napisane "byle do wakacji". No i mam! Dwa miesiące relaksu, regeneracji i... czytania książek :)



              Przez wakacje zamierzam przeczytać sporo kiążek, głównie te, które znajdują się na mojej biblioteczce, a jeszcze ich nie zdążyałm przeczytać. Moim głównym wakacyjnym celem są trzy pierwsze części "The bone season", czyli "Czas żniw", "Zakon mimów" oraz "Pieśń jutra" autorstwa Samanthy Shannon. Pokazywałam te ksiązki w czytelniczym podsumowaniu maja, ale postanowiłam, że zostawię je sobie na wakacje.

               Kolejnymi pozycjami na wakacje są:
 "Kroniki Jaaru. Księga luster" A.Fabera,
 "Wyścig śmierci" M.Stiefvater,
 "Światło, którego nie widać" A.Doerr 
  oraz cykl książek "Szklany tron" S.J Mass.

              Oczywiście wymienione tu książki nie są jedynymi. W najbliższym czasie zamówię paczkę z nieprzeczytane.pl, w której znajdzie się dużo interesujących tytułów.


Piszcie, jakie Wy książki planujecie przeczytać w czasie wakacji. No i oczywiście - miłych wakacji!

~ZaczytanaD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 LIBRO D&K , Blogger