50 książek, które chcę przeczytać!

Hejka :)
Niedawno postanowiłam, że zrobię sobie listę książek, które najbardziej chcę przeczytać. Przedstawiam Wam te pozycje za pomocą czegoś w rodzaju TAGu, który zapoczątkowała Maja z kanału Maja K (klik). Ogólnie książek powinno być 100, ale zmniejszyłam tę liczbę, aby pokazać Wam tylko te książki, na których przeczytaniu zależy mi najbardziej :)
Zapraszam serdecznie!




1. "We wspólnym rytmie" Jojo Moyes
2. "Razem będzie lepiej" Jojo Moyes
3.  "Milion światów z tobą" Claudia Gray
4. "Słońce też jest gwiazdą" Nicola Yoon



5. "Oddam ci słońce" Jandy Nelson
6. "Córka doskonała" Amanda Prowse
7. "Światło, którego nie widać" Anthony Doerr
8. "Dziewczyna z pociągu" Paula Howkins



9. "Zapisane w wodzie" Paula Howkins
10. "Kod Leonarda da Vinci" Dan Brown
11. "Rok 1984" Georg Orwell
12. "Wyścig śmierci" Maggie Stiefvater



13. "Ostrze zdrajcy" Sebastian de Castell
14. "Miasto kości" Cassandra Clare
15. "Zwiadowcy" John Flanagan
16.  "Jutro" John Marsden



17. "Duma i uprzedzenie" Jane Austin
18. "Chemia naszych serc"
19. "Fangirl" Rainbow Rowell
20. "Cyrk nocy" Erin Morgenstern



21. "Wszechświat kontra Alex Woods" Gavin Extance
22. "Lustrzany świat Melody Black" Gavin Extance
23. "Byliśmy łgarzami" E. Lockhart
24. "Kim jesteś Sky?" Joss Stirling



25. "Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Mound Montgomery
26. "Quo vadis" Henryk Sienkiewicz
27. "Strażnicy światła" Abby Geni
28. "Bad mammy" Tarryn Fisher



29. "PS. I like you" Kasie West
30." Chłopak z sąsiedztwa" Kasie West
31."Tysiąc pocałunków" Tillie Cole
32. "Gwiezdny pył" Neil Gaiman



33. "Księga cmentarna" Neil Gaiman
34. "Nigdziebądź" Neil Gaiman
35. "Amerykańscy bogowie" Neil Gaiman
36. "Ocean na końcu drogi" Neil Gaiman



37."7 razy dziś" Lauren Oliver
38."Porwana pieśniarka" Danielle L. Jensen
39."Lokatorka" JP Delaney
40. "Swiatło, które utraciliśmy" Jill Santopolo



41. "Do zobaczenia nigdy" Eric Lindstorm
42."Piękne złamane serca" Sara Barnard
43. "Fałszywy pocałunek" Mary E. Pearson
44.  "Klątwa przeznaczenia" Monika Magoska-Suchar i Sylwia Dubielecka



45.  "Fobos" Victoria Dixen
46. "Miniaturzystka" Jessie Burton
47. "Królowa Tearlingu" Erika Johansen
48. "Marsjanin" Andy Weir



49. "Duchy rebelii" Alwyn Hamilton
50. "Król Kier" Aleksandra Polak



A jakie Wy książki chcecie przeczytać? :)

~ZaczytanaD

15 komentarzy:

  1. Widzę, że mamy bardzo podobne książki do przeczytania :) aktualnie sama przygotowuje taki post u siebie, ale troszkę z tym schodzi :)
    Miłego dnia i zapraszam do mnie,
    zaczytanapielegniarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Część z nich już czytałam wieki temu między innymi Ania z Zielonego wzgórza najlepiej wszystkie częsci. To przepiękna powieść o dorastaniu, przyjaźni i marzeniach. Klątwa przeznaczenia badzo dobra fantastyka raczej dla kobiet. Falszywy pocałunek też świetna książka. Sama jestem zainteresowana zwiadowcami czy też książkami Alwyn Hamilton. Masz już 3 część? Pozdrawiam, Aleksandra z bukku-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaźna lista. Część z tych książek już przeczytałam, szczególnie polecam Bad mommy, najlepsza powieść Tarryn Fisher. Osobiście bardzo czekam na Duchy rebelii, ale kto nie czeka.

    Pozdrawiam,
    mariadoeseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele książek powtarza się i u mnie, a ''Dziewczynę z pociągu'' i ''Kim jesteś, Sky'' już leży na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre z nich także planuje, na przykład 'Dziewczyna z pociągu'.'Miasto Kości już czytałam i bardzo serdecznie Ci polecam całą serię' Dary Anioła'
    Pozdrawiam,
    justforthedream11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również planuje niektóre z przedstawionych przez Ciebie książek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre z tych książek przeczytałam, polecam "Lokatorkę", natomiast najmniej podobała mi się "Do zobaczenia nigdy". Widzę na Twojej liście również kilka interesujących mnie tytułów :)
    Pozdrawiam :)
    http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba zrobię podobny tag 😁 Kilka książek z Twojej listy mam już za sobą, ale wiele się pokrywa z moja lista ☺️ Pozdrawiam! I zapraszam do mnie 😉
    https://wroclawianka-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam taką liste, ale ona ciągle rośnie, kilka książek z Twojej listy mam już za sobą, a kilka w ogóle bym na niej nie zamieściła ;) trzymam kciuki by udało ci się przeczytać wymarzone książki

    OdpowiedzUsuń
  10. Szesnaście z nich również chciałabym przeczytać, a dziewięć już czytałam. Mogę Ci z czystym sumieniem polecić "Klątwę przeznaczenia", bo to naprawdę rewelacyjna książka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam "Oddam ci słońce" i mogę ci polecić. "Chłopak z sąsiedztwa" to lekka książka na wakacje. Całkiem przyjemna. "Fobos"... do tej książki mam mieszane uczucia.
    kochaneksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam "Zapisane w wodzie" i "7 razy dziś". Czytałam też "Oddam ci słońce", ale jakoś mi nie podeszła.
    Pozdrawiam
    http://zaczytananapoddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. "Piękne złamane serca" i "Dary Anioła" muszę też nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Część z pokazanych przez Ciebie książek przeczytałam, kilka na liście "do przeczytania" mamy takich samych.
    Z tych, które ja przeczytałam mogę Ci polecić: "Zwiadowców", "Nigdziebądź", "Rok 1984" (genialna, ale makabryczna) i "7 razy dziś". Te mi się najbardziej podobały. A chwalone przez wszystkich "Miasto kości" mi nie przypadło do gustu... Ale tu już indywidualne upodobania ;)
    I, jeśli mogę coś zasugerować, to przed "Kodem L. Da Vinci" przeczytaj "Anioły i Demony" :)

    Zapraszam też do mnie:
    czyczytamtam.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy podobne gusty! Też kilka z nich chce przeczytać.,,Chłopaka z sąsiedztwa'' polecam!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :P
    https://okiembibliofila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 LIBRO D&K , Blogger