10 tysięcy wyświetleń! [rozdanie-zakończone]

Ten wynik jest dla mnie czymś niezwykłym. Nawet nie wiem od czego powinnam zacząć ten post...

Jestem bardzo szczęśliwa, że mój blog zobaczyło już tyle osób. Na początku blogowania marzyłam o tysiącu wyświetleń. Nie spodziewałam się, że tak szybko ta liczba się zwiększy!

Dziękuję mojej przyjaciółce, Patrycji, dzięki której ten blog w ogóle istnieje. Razem z nią go założyłam, wspólnie wymyślałyśmy nazwę bloga i to ona jako pierwsza czytała moje posty :)


~~~~~~~~~~~~~

W podziękowaniu, za to, że jesteście tu i czytacie moje posty, razem z Wydawnictwem Czwarta Strona, zorganizowałam dla Was rozdanie. Do wygrania są dwie książki Trzy godziny ciszy!


Co zrobić, aby wziąć udział w rozdaniu?
Trzeba być obserwatorem mojego bloga oraz należy skomentować ten post pisząc "biorę udział!". Będzie mi bardzo miło, jeśli udostępnicie ten post, ale nie jest to wymagane :)
 Ze zwycięzcami skontaktuję się poprzez odpowiedź do komentarza, takż zaznaczcie sobie opcję "powiadamiaj mnie" przy komentowaniu :)

Rozdanie trwa od 19.09 do 24.09
Wyniki ogłoszę 25.09 w pasku bocznym :)

Wyniki rozdania:
Natalia Puchała i patit2324 wygrywają książkę! Gratuluję serdecznie :)

~~~~~~~~~~~~

Na koniec chciałabym jeszcz raz podziękować. Bardzo się cieszę, że jesteście tu :) Pozdrowionka!





28 komentarzy:

  1. Gratuluję :) I życzę kolejnych 10 :D

    W konkursie Biorę udział!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że biorę udział, ale przede wszystkim gratuluję i życzę kolejnych sukcesów! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział i gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w konkursie :).
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziesięciu tysięcy wyświetleń i w sumie nie mam nic do stracenia więc biorę udział! :)
    Życzę także kolejnych dziesięciu tysięcy i kolejnych.
    Pozdrawiam cieplutko x

    OdpowiedzUsuń
  6. Idzie Tobie świetnie ;) Tak jak mówiłam. !! Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!! Życzę jeszcze wielu sukcesów :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Niesamowity Świat Ksiażek

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę dalszych sukcesów i wieku współprac. Biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluje i oby było tych wyświetleń więcej i więcej!
    Biorę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i kolejnych 10 000 wyświetleń!
    Biorę udział.

    Pozdrawiam, Magda
    https://booksbymags.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tylu wyświetleń!
    Oczywiście biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ! ♥
    No i oczywiście biorę udział! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje Dominiko :*
    Biorę udział ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział i serdecznie gratuluję :-)
    Pozdrawiam, Asia z ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaobserwowałam i biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie gratuluję! Teraz pędem do 100 tysięcy!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 LIBRO D&K , Blogger