Czytelnicze podsumowanie wakacji!

Niestety wakacje dobiegły końca. Dziś pierwszy dzień w szkole po ponad dwumiesięcznej przerwie. Ale wiecie co? Jeszcze na chwilkę, na momencik - poczujmy minione wakacje :) Zapraszam serdecznie na czytelnicze podsumowanie wakacji!




Czy 16 to dużo? 
Chciałam przeczytać dużo książek w te wakacje. Moim zdaniem 16 przeczytanych książek to niezły wynik. Fakt, są osoby, które tyle lub więcej pozycji czytają w miesiąc, ale ja nie czytam na wyścigi. Czytam dla przyjemności. Czytam, bo zwyczajnie lubię to robić i sprawia mi to przyjemność. 
Zależało mi na przeczytaniu większej ilości książek, ponieważ w roku szkolnym mam sporo obowiązków i mniej czasu na czytanie. Wakacje to dla mnie czas nadrabiania nieprzeczytanych książek :)

Jakie książki przeczytałam?



Buntowniczka z pustyni Alwyn Hamilton
Czas żniw Samantha Shannon
Zakon mimów Samantha Shannon
Początek wszystkiego Robyn Schneider
Pieśń jutra Samantha Shannon
Confess Colleen Hoover
Koralina Neil Gaiman
Układ Elle Kennedy
Replika Lauren Oliver
Zdrajca tronu Alwyn Hamilton
Moja Lady Jane  C.Hand,  B.Ashton,  J.Meadows
The perfume of death Kevin Hadley
Oddam ci słońce Jandy Nelson

A które z nich to moje ulubione?

Bez zastanowienia wybrałam trzy ulubione książki tych wakacji. Są to Czas żniw, Zdrajca tronu oraz Moja Lady Jane. Są to książki, które mają niezwykle rozbudowany świat i bohaterów oraz są bardzo oryginalne i jedyne w swoim rodzaju. Przy pierwszych dwóch pozycjach nie mogłam pojąć, jak można pisać tak dobre książki! Jestem ogromną fanka Alwyn i Samanthy.
Jeśli chodzi o Moją Lady Jane jest to moim zdaniem najzabawniejsza premiera tego roku :) Polecam ją każdemu.
Aż chce się zacytować Koń by się uśmiał!

Ulubiony cytat tych wakacji

-Poradzisz sobie - zapewnia ją tak, by tylko ona słyszała.
-Nie poradzę - rzekła zachrypniętym głosem.
- W takim razie - wzruszył ramionami- podziękujemy im za nadzwyczaj hojną ofertę władania całym krajem i pójdziemy do domu. Gwiżdżę na królewski dekret. Nie ma czasu na pierdoły, książki czekają.
~Moja Lady Jane


Recenzje
Jeśli chcecie zapoznać się z recenzjami książek, które przeczytałam w wakacje, zapraszam do katalogu:

lipiec (klik!)
sierpień (klik!)

Dajcie znać, jak wyglądały Wasze wakacje pod względem czytelniczym. Wszystkim uczniom życzę duuużo siły i energii na ten rok szkolny :)

13 komentarzy:

  1. 16 to dużo! Ja też przez wakacje mniej więcej tyle przeczytałam, chociaż jako tako ich nie miałam - pracuję już, więc nie odróżniam roku szkolnego od wakacji;) jednak kiedy zaczyna się studencki semestr wracają próby mojego ukochanego zespołu i czasu zdecydowanie mam mniej ;) powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, wychodzą Ci dwie książki tygodniowo, naprawdę przeznaczyłaś wakacje na to, co lubisz najbardziej :) Super!
    Czytelniczych podsumowań miesiąca staram się nie czytać na blogach (sama też raczej ich nie robię, bo wydają mi się nudne), ale takie podsumowanie wakacji zupełnie inaczej się czyta i jest zdecydowanie ciekawsze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik, gratuluję :)
    Z przeczytanych przez Ciebie książek miałam okazję przeczytać jedynie "Confess" :)
    A co do tego ile książek przeczytałam w wakacje to... moje studenckie wakacje się jeszcze nie skończyły, więc wszystko okaże się na początku października :D
    Pozdrawiam :)
    czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z reguły nie czytam tego typu postów, ale Twój jest naprawdę dobrze napisany i czytało mi się go bardzo przyjemnie - z książek, które wymieniłaś, czytałam tylko "Moja Lady Jane", nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia, ale! faktycznie uśmiałam się nie raz 😉

    Powodzenia w szkole, pozdrawiam,
    shevvolfxczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny wynik i super pozycje :) widać mamy podobny gust. Zdjęcie genialne :) czekam na więcej. Aleksandra z Bukku

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie za mało czytam. Ale mam już sporo pozycji na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brakowało mi ostatnio inspiracji jakie książki czytać, miałam wrażenie, że przebrnęłam już przez wszystko, co polecali moi znajomi i chyba faktycznie tak jest. Dzięki twojemu postowi dopisuję do mojej listy dwie pozycje: "Początek wszystkiego" i "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno". Już się nie mogę doczekać aż znajdę chwilę wolnego żeby przeczytać te dwie książki!
    Mona w kuchni

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę cię pochwalić za zdjęcia? :D
    Na "Moją Lady Jane" poluję i chyba w końcu na Targach w Krakowie mi się uda dopełnić tego polowania xd

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Większość tych tytułów znam, ale żadnego nie czytałam.. może w koncu skuszę się na Confess od Colleen?
    Pozdrawiam, Dominika z bloga ohbookishme.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje wakacje pod względem czytelniczym to jedna wielka porażka, ale Twój wynik jest imponujący ;)
    Pozdrawiam, https://smallbigshelter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój wynik jest nienajgorszy- 12 książek, ale planowałam trochę więcej, jednak zabrakło czasu. Gratuluję aż 16♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja przeczytałam 14, ale trzech recenzji jeszcze nie napisałam :D
    Cóż, jakby nie patrzeć mam jeszcze dwa tygodnie "wakacji", więc pewnie liczba książek przeczytanych wzrośnie :)
    Pozdrawiam i gratuluję super wyniku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny wynik :O Z wymiennych przez Ciebie książek czytałam jedynie Buntowniczkę z pustyni i była genialna <3
    Pozdrawiam :P
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 LIBRO D&K , Blogger