Magiczna księgarnia Book TAG

Hejka :) Dzisiaj zapraszam Was na coś, czego jeszcze na moim blogu nie było. Od dłuższego czasu chciałam zrobić coś ciekawego, coś innego. Dlatego dziękuję Pawłowi z kanału P42 za nominację do TAGU "Magiczna księgarnia" :) Zaczynamy!



1. Ulubiona kięgarnia w Twoim mieście
Mieszkam w małym miasteczku i niestety nie ma tu księgarń :( Ale jest "biedronka", w której często pojawiają się ciekawe pozycje w niskich cenach. Liczy się...? :)

2. Ulubiona sieć księgarń
Wydaje mi się, że Empik. Szczególnie teraz, kiedy ceny w internetowym sklepie są jeszcze niższe, a dostawy do salonów darmowe ( nie, to nie reklama :P ).

3. Największa liczba książek kupiona dla siebie jednorazowo
Nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że to było około 7 książek. 

4. Najlepszy, najbardziej pomocny księgarz
Rzadko proszę o rady w księgarni, bo zazwyczaj wiem po co tam wchodzę :) Ale kiedyś pewna Pani w Matrasie doradziła mi najlepszą książkę, jaką czytałam :) Jeśli nie wiecie, o którą mi chodzi, zapraszam do poprzedniego posta na blogu :)

5. Ulubione miejsce w księgarni
Regały z młodzieżówkami i fantastyką młodzieżową. Lubię także przeglądać książki historyczne :)

6. Książka, którą kupiłąś/przeczytałaś tylko dzięki wizycie w księgarni
"Chłopak, który stracił głowę" <3

7. Księgarnia internetowa czy stacjonarna?
Oczywiście, że internetowa! Czekam na paczkę :))

8. Co jest najważniejsze w dobrej księgarnii?
Zdecydowanie dobre wyposażenie i niskie ceny. Lubimy, gdy wszystko jest i jest na swoim miejscu, a nie lubimy przepłacać :) Szczególnie, kiedy kupujemy książki za swoje zaoszczędzone pieniądze :P

9. Jak powinna wyglądać twoja wymarzona księgarnia?
Powinno być wszystko na miejscu. Nie lubię chaosu. No i oczywiście powinno być baaaardzo dużo książek :)

10. Czy wyobrażasz sobie świat bez księgarni stacjonarnych?
Oczywiście. Ważne, żeby były internetowe :)

Nominuję do tego TAGU:
Olę z Bukku
Gosię z Ogrodu Życia
oraz Magdę z Pages of Reads

~ZaczytanaD

22 komentarze:

  1. Dziekuje za nominacje z checia zrobie ten tag ❤

    Pozdrawiam Agaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :D na dniach powinien być już post :D Dziękuję serdecznie za nominację

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie także nie ma księgarni, ale w Biedronce zawsze znajdzie się jakaś ciekawa pozycja :D Ostatnio kupiłam tam Miasteczko Salem, już się nie mogę doczytać aż zacznę czytać!
    Pozdrawiam, panika
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Księgarnie internetowe to jest to, ale jeszcze bardziej lubię antykwariaty na allegro :D Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie myślałam o antykwariatach internetowych. Dzięki za podrzucenie pomysłu!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ja najczesciej kupuje w empiku lub swiecie ksiazek -jesli mam ochote na wydanie papierowe. Natomiast ebooki kupuje na Upoluj ebooka i nie wyobrazam sobie zycia bez tej stronki 🙂
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie czytam ebooków - wolę papierowe wersje :)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Świetny tag, u mnie w mieście też nie ma za wiele księgarni dlatego uwielbiam sklepy internetowe
    http://zaczytananapoddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, nominowałam Cię do Book Tag'u.
    Więcej informacji znajdziesz tu: http://bibliotekaamarzen.blogspot.com/2017/07/jestem-hejterem-book-tag.html
    Pozdrawiam,
    Posy

    OdpowiedzUsuń
  8. Super TAG;) Zostaje na dłużej
    Ps. Też wolę internetowe niż stacjonarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Regały z powieściami młodzieżowymi i fantasy również są moimi ulubionymi! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ceny w Empiku niższe? O.o
    Niestety, Empik ma wszystko to co powinna mieć dobra księgarnia, za wyjątkiem cen, bo one po porostu są z kosmosu


    Pozdrawiam!
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 LIBRO D&K , Blogger